Breaking News

FEMEILE ŞTIU CE VOR ABIA DUPĂ 40 DE ANI DE CUMPĂRĂTURI


În jurul vârstei de 57 de ani, după o experienţă de patru decenii de colindat magazinele, femeile au deplină încredere în alegerile lor în materie de haine.
Un sondaj efectuat recent de cercetători din Marea Britanie arată că maturitatea îşi spune cuvântul chiar şi atunci când vine vorba despre cumpărăturile de haine.
Conform studiului, care a inclus 2.000 de femei, de-abia după 50 de ani, reprezentantele sexului frumos ştiu exact ce haine îşi doresc şi le returnează într-o proporţie mai mică pe cele achiziţionate (un produs din 20), comparativ cu cele tinere. Acestea din urmă sunt recunoscute pentru faptul că adesea sunt nemulţumite de alegerile lor în materie de haine după ce le cumpără, deşi petrec ore în şir în magazine cu acest scop.
În cazul femeilor mature, aproape jumătate dintre ele recunosc că merg  la cumpărături o dată pe lună pentru a se relaxa şi descriu această experienţă ca pe una plăcută. Experienţa de 40 de ani le face să viziteze doar două-trei magazine pentru a-şi cumpăra majoritatea hainelor. În plus, opt femei din zece cred că ştiu ce li se potriveşte atunci când cumpără haine, iar 97% se simt bine când se îmbracă în ţinutele achiziţionate, ceea ce demonstrează că au făcut alegerile potrivite. „În primii 40 de ani, femeile îşi caută linia vestimentară potrivită, căutând hainele dorite în magazine sau pe internet, şi sfătuindu-se cu rudele sau cu prietenii", explică Niki Blackmore, purtătorul de cuvânt al site-ului www.myhigh.st, care a realizat sondajul.
La 50 de ani, femeile încep să ia singure deciziile, devin mai înţelepte şi aleg mai bine croielile şi mărimile. Femeile mai în vârstă îşi acceptă formele corpului şi sunt capabile să cumpere şi să se îmbrace cu încredere, concluzionează specialiştii.
Cheltuiesc mai bine banii
În ceea ce priveşte banii pe care îi alocă vestimentaţiei, femeile mature sunt chibzuite, cheltuiesc aproximativ 70 de euro la fiecare ieşire lunară la cumpărături. Ele sunt extrem de atente pe ce dau banii şi ştiu cel mai bine să vâneze chilipirurile. „Femeile de 57 de ani nu aruncă mulţi bani pe haine, dar pun mult preţ pe ceea ce cumpără şi sunt mult mai puţin frivole decât până la această vârstă", a declarat Niki Blackmore.
Specialiştii spun că studiul demonstrează faptul că achiziţia hainelor ţine de pricepere, de abilitatea de a recunoaşte unde să faci cumpărături, ce să cumperi şi ce arată bine. Ţine de încredere a cere o reducere dacă preţul nu e just. Experienţa personală a femeilor intervievate demonstrează şi acest lucru: şase din zece femei de peste 50 de ani caută pe internet informaţii înainte de a deschide portofelul.
Cumpărăm adesea lucruri nefolositoare
Aproape jumătate dintre persoanele care merg la cumpărături (48%) uită până ajung acasă motivul pentru care au cumpărat unele produse.  Un sondaj care a inclus 1.000 de americani arată că preţul scăzut este principalul motiv care justifică acest comportament. Mai mult de 75% din cei intervievaţi pun comportamentul lor compulsiv în materie de cumpărături pe seama influenţei materialistice. De asemenea, peste 30% din cei care fac cumpărături achiziţionează articole scumpe pe care nu le folosesc vreodată.

Niciun comentariu